VPN چیست و چگونه کار می کند؟


بنابراین VPN دقیقاً چیست؟ VPN یا شبکه خصوصی مجازی یک سرویس رمزگذاری است که هم امنیت و هم حریم خصوصی را فراهم می کند. وقتی یک برنامه VPN را روی دستگاه خود فعال می کنید ، ترافیک اینترنت شما رمزگذاری شده و از طریق یک سرور اضافی هدایت می شود. این بدان معنی است که ارائه دهنده خدمات اینترنت (ISP) شما نیز نمی تواند فعالیت آنلاین شما را مشاهده و ثبت کند.
VPN می تواند شما را در برابر هکرها و مجرمان سایبری محافظت کند و همچنین نوعی حریم خصوصی را که هنگام وبگردی به راحتی از بین می رود ، فراهم می کند. ISP شما نمی تواند اطلاعات شما را به تبلیغ کنندگان شخص ثالث بفروشد. از گزگز چشم در امان خواهید بود.
البته یکی دیگر از مزایای عمده ارائه شده توسط این خدمات شامل آدرس IP شماست. با پذیرفتن موقت آدرس IP سرور و پنهان کردن مکان واقعی خود ، می توانید ترافیک خود را از طریق یک سرور در کشور دیگر مسیریابی کنید. این امر به ویژه می تواند برای مهاجران مفید باشد.
چرا مهاجران به VPN نیاز دارند؟
در بسیاری از برنامه های دیگر ، VPN ممکن است به مهاجران اجازه دهد تا در کشور خود در اینترنت گشت و گذار کنند ، گویا هرگز ترک نکرده اند. در نهایت ، آدرس IP شما بر روی نتایج موتور جستجو ، زبانهای پیش فرض و موارد دیگر تأثیر می گذارد.
به عنوان مثال ، شما ممکن است یک شهروند فرانسه باشید که در انگلیس زندگی می کنید. شما ممکن است برای کار یا تحصیل آنجا باشید ، اما هنوز می خواهید با جامعه آنلاین و فرهنگ فرانسه در ارتباط باشید. شما می توانید یک سرور VPN در پاریس انتخاب کنید و از تجربه اینترنت مشابه شخصی که در پایتخت فرانسه زندگی می کند لذت ببرید.
با کلیک یک دکمه ، به اخبار محلی ، نتایج جستجوی شخصی شده و نسخه فرانسوی وب سایت ها دسترسی دارید. به همین ترتیب ، VPN های مهاجر در انگلیس امکان دسترسی به وب سایت های انگلیس را دارند و فقط در انگلیس اعمال می شوند ، در حالی که در اروپا یا جاهای دیگر خارج از آن اقامت دارند.
با این حال ، همه VPN ها برابر نیستند ، بنابراین انتخاب یک مورد مهم مهم است. و اگر امنیت را بدون به خطر انداختن سرعت و دسترسی می خواهید ، chitaVPN بهترین شرط شماست.
برای خرید  فیلترشکن می توانید از چیتا وی پی ان فیلتر شکن خود را تهیه کنید
http://chitavpn.com 
5 دلیل اینکه چرا مهاجران chitaVPN را انتخاب می کنند
chitaVPN دارای ویژگی های منحصر به فرد مختلف است که آن را به بهترین سرویس انتقال VPN موجود در اکثر کشورها تبدیل می کند. چه در تلاش برای مبارزه با محدودیت های محلی اینترنت باشید و چه در تلاش برای محافظت از خود در برابر مجرمان اینترنتی ، chitaVPN یک سرویس عالی برای مهاجران امروزی است.
1. رعد و برق سرعت مرور سریع. هنگامی که داده های خود را به خارج از کشور ارسال می کنید ، سریعترین اتصال اینترنت را می خواهید. برخی از VPN ها می توانند میزان بازدید شما را بسیار کاهش دهند و جریان یا بارگیری محتوا را غیر ممکن می کنند. chitaVPN سریعترین سرویس موجود در بازار است ، یک شبکه جهانی سرور. با داشتن بیش از 5000 سرور در 59 کشور در سراسر جهان ، می توانید آدرس IP خود را در یک لحظه هزاران مایل هدایت کنید. زیرساخت های قدرتمند ما دو مزیت اصلی را فراهم می کند: شما می توانید ترافیک را به کشورهای جهان هدایت کنید و سرورها بیش از حد شلوغ نیستند ، که باعث می شود سرعت بالا حفظ شود.
2. از محدودیت های محلی خودداری کنید. chitaVPN به شما امکان می دهد محدودیت های محلی را دور بزنید. بسیاری از مهاجران در کشورهایی زندگی می کنند که دولت ها برخی از وب سایت ها از جمله رسانه های اجتماعی و منابع خبری را نیز محدود یا مسدود می کنند. ترکیبی از سرعت و امنیت chitaVPN به شما کمک می کند تا با وب سایت هایی که در خانه از آنها لذت برده اید در ارتباط باشید.
3. محافظت در برابر هکرها. در هر کجای دنیا که باشید ، هکرها یک تهدید محسوب می شوند. جرایم اینترنتی در حال افزایش است و خطراتی برای هر کسی که از اینترنت استفاده می کند وجود دارد. پروتکل های رمزگذاری قدرتمند ChitaVPN اطمینان حاصل می کنند که هکرها نمی توانند از ترافیک مرور شما جاسوسی کنند ، حتی اگر به روتر شما دسترسی داشته باشند. جدای از راحتی ، یک VPN مهاجر خوب همیشه از شما محافظت می کند.
4. سوئیچ را بکشید. اگر در خارج از کشور زندگی می کنید ، ممکن است بخواهید در کافی نت یا اتوبوس یا قطار محلی خود به Wi-Fi متصل شوید. Wi-Fi عمومی راحت است ، اما ه


(no comments found)
Your Comment:

Note: Off-topic, blatantly inflammatory, or otherwise inappropriate comments may be removed. Remember that your username will be attached to your comment and you will not be able to edit or delete your comments once submitted.